Servicemanager

Als servicemanager bij Warmgarant hou jij grip op alle uitgezette storingen bij onze installateurs.

Dit ga je doen

Als servicemanager sta jij tussen onze klanten, de installateurs en Warmgarant. Jij beoordeelt al ingekomen klachten en handelt deze naar tevredenheid af. Je maakt een service case aan en doorloopt samen met de klant een traject om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Hiermee behoud jij grip op alle uitgezette storingen bij onze installateurs. Voor elke storing die verholpen is door één van onze installateurs, draag jij zorg voor de administratieve afhandeling. Wanneer alles naar tevredenheid is afgehandeld zorg je ervoor dat de voorraden van onze installateur weer worden aangevuld. Doordat onze installateurs alle materialen op voorraad hebben, behouden wij ons hoge service level naar onze klanten hoog houden.

Dit zijn wij

Warmgarant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van warmtepompen & cv-ketels aan particulieren. We werken met zo’n 50 gedreven collega’s. Wij gaan voor de lange termijn relatie met onze klanten in plaats van korte éénmalige verkopen. Door ons unieke concept met focus op klanttevredenheid zijn wij op dit moment één van de snelst groeiende spelers in de markt. Groei jij met ons mee?

Als servicemanager kom je te werken in een team van 4 – 8 collega’s. Wij zijn nuchtere doeners met een sterke teamspirit, veel humor en goede onderlinge communicatie. Wanneer je het even niet weet, staan er altijd collega’s voor je klaar om je op weg te helpen.

Dit ben jij

Jij bent een aanpakker, hebt een flinke dosis humor en je bent enorm klantgericht. Daarnaast:

Dit bieden wij

Jouw inzet belonen we graag! Daarom kun je rekenen op:

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zien wij elkaar snel?

Collega aan het woord

"Er is een open vriendelijk en relaxte sfeer"

- Max Kantelberg