Warmgarant

Altijd iets nieuws te leren

Max Kantelberg

Verkoopmedewerker, horecamedewerker en nu verkoopadviseur bij Warmgarant.

‘’Na het eerste gesprek was ik direct heel enthousiast. Juist het feit dat ik geen enkele kennis had van ketels en iets nieuws mocht ontdekken, sprak mij erg aan.’’

Max werd in de eerste paar weken opgeleid en ingewerkt door verschillende collega’s. Dat was niet altijd even gemakkelijk. ‘’Ik ben een ingetogen jongen die eerst de kat uit de boom kijkt. Het inwerken ging geleidelijk. Ik heb heel veel hulp gekregen van mijn collega’s. Door aan verschillende collega’s te vragen wat de oplossing kon zijn, leerde ik om het probleem vanuit verschillende invalshoeken te benaderen. En ook al heeft iedereen het druk, we helpen elkaar altijd graag.’’

Veel vrijheid om het op je eigen manier te doen

Er starten binnenkort nieuwe collega’s bij Warmgarant en Max zal ook helpen bij het beantwoorden van vragen. ‘’Ik vind de manier waarop we hier worden opgeleid heel fijn. Je krijgt heel veel vrijheid om het op je eigen manier te doen, maar je kan ook altijd bij iemand terecht om hulp te vragen.
Jelle (teamleider) neemt echt de tijd om tot een oplossing te komen en collega’s schuiven aan tafel om mee te kijken hoe ze je kunnen helpen. ‘’Door deze aanpak leer sneller dan als je aan het handje wordt genomen, ‘’ vertelt Max.

De sfeer is open, vriendelijk en relaxed

Max ervaart Warmgarant als een transparant bedrijf, waar iedereen open en vriendelijk is. “De mensen en de sfeer zijn hier heel relaxed, we maken vaak grapjes met elkaar, maar we wijzen elkaar ook op zaken wanneer het nodig is. Altijd met respect. Collega’s zijn onderling behulpzaam en betrokken bij elkaar.”

“Er zijn drie hoofdtaken waarin we wisselen: de mailbox, aannemen van de telefoon en uitwerken van aanvragen. In de winter is het superdruk en worden we ingezet op de taken die ons het meeste liggen. In de zomer is het rustiger en worden de taken vaker afgewisseld. Zo blijft iedereen zich ontwikkelen.

Wanneer je klanten telefonisch te woord staat, weet je van tevoren niet welke vraag er gaat komen. Aan de telefoon kun je zowel een klant treffen met een storing of een lead die juist een nieuwe cv-ketel wil. ‘’Er komt veel meer bij kijken dan alleen ketels verkopen. Het is beoordelen, plannen en afstemmen. Van tevoren had ik niet kunnen bedenken dat ik het zo leuk zou vinden.

Wil je ook bij ons aan de slag? Dan horen wij graag iets van je! Hier lees je meer over alle openstaande vacatures bij Warmgarant en kun je direct solliciteren!