Financieel Administratief Medewerker
Als financieel administratief medewerker bij Warmgarant houd jij de regie over de hele administratie.
Direct solliciteren
Dit ga je doen
In verband met de groei van Warmgarant, ATAGwarmte en WarmteThuis zijn wij opzoek naar een allround financieel administratief medewerker voor ons kantoor in Diemen. Concreet bestaat jouw functie uit een aantal werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
- Opmaken en versturen van verkoopfacturen
- Inboeken van inkoopfacturen
- Verwerken klantmutaties
- Klantretentie (administratief verlengen serviceabonnementen)
- Ondersteuning kwartaalafsluiting
- Overige werkzaamheden op financieel en administratief gebied
- Het oppakken van debiteuren/incassobeheer
Dit zijn wij
Warmgarant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van warmtepompen & cv-ketels aan particulieren. We werken met zo’n 50 gedreven collega’s. Wij gaan voor de lange termijn relatie met onze klanten in plaats van korte éénmalige verkopen. Door ons unieke concept met focus op klanttevredenheid zijn wij op dit moment één van de snelst groeiende spelers in de markt. Groei jij met ons mee?
Als financieel administratief medewerker kom je te werken in een team van 4 – 8 collega’s. Wij zijn nuchtere doeners met een sterke teamspirit, veel humor en goede onderlinge communicatie. Er wordt voornamelijk gewerkt met Exact Online en Salesforce. Wanneer je het even niet weet, staan er altijd collega’s voor je klaar om je op weg te helpen.
Dit ben jij
Jij bent een aanpakker, hebt een flinke dosis humor en je bent enorm klantgericht. Als je klaar bent voor een nieuwe uitdaging en je brengt de benodigde eigenschappen mee, dan komen wij graag met je in contact. Je past in het team als je er geen probleem mee hebt dat geen dag hetzelfde is. Je snapt dat jouw dag soms anders verloopt dan je had gepland en je weet goed prioriteiten te stellen. Of je nu een starter bent die ervaring op wil doen, een meer senior collega die uitblinkt in debiteurenbeheer of de ambitie heeft om volledig zelfstandig één van de BV’s te administreren. Wij gaan graag met je in gesprek. Wij vragen, afhankelijk van de functie:
- Cijfermatig inzicht, maar ook gevoel voor commercie en dienstverlening
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
- Dienstverband van minimaal 32 uur per week
- Ervaring met meerdere boekhoudpakketten (is een pré)
Dit bieden wij
Jouw inzet belonen we graag! Daarom kun je rekenen op:
- Een salaris tussen de € 2200 en € 3.000 bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt
- Een baan voor minimaal 32 uur
- 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
- Een pensioenregeling
- Een contract voor bepaalde tijd met de intentie om jou voor onbepaalde tijd in dienst te nemen
- Veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen
- Een gezellig team van toffe collega’s
- Doorgroeimogelijkheden. Wij zijn een snelgroeiend bedrijf, nieuwe functies vullen we het liefst in met interne mensen
- Leuke teamuitjes
Zien wij elkaar snel?
Enthousiast over deze vacature of op zoek naar meer informatie? Dan is Ron Hermans, Interim Recruiter, telefonisch of via WhatsApp te bereiken op 085 401 22 33.